Morali “i harruar” i Profetit tonë alejhi salatu ue selem si model suksesi


Morali “i harruar” i Profetit tonë alejhi salatu ue selem si model suksesi

“Unë jam dërguar për të përsosur moralet e larta... Muhamedi alejhi salatu ue selem.”

Synimi i moraleve të mira është që t’ia lehtësojnë jetën njeriut dhe në shoqëri të arrihet një mirëkuptim më i madh i grupimeve të ndryshme të saj. Në vijim po ju përcjell një diskutim publik me hoxhë Dorian Balliu nga Elbasani mbi një hadith të Profetit tonë të dashur Muhamedit alejhi selam. Diskutimi me hoxhën na sjell në vëmendje, se do të ishte mirë, jo vetëm mirë, por një domosdoshmëri, një detyrim për të gjithë ne që e duam Profetin alejhi selam, jo vetëm të pajisemi me moralet e larta profetike, por këto morale t’i jetësojmë sa më realisht dhe me nijetin e pastër dhe sinqeritet për Allahun e Lartësuar. Mendoj se është e nevojshme, që fillimisht të nisi një fushatë sensibilizuese në rrjetet sociale mbi këtë temë e më pas të ngrihet një mexhlis i madh, ku të diskutohet e të përcillen moralet e larta të më të dashurit tonë Muhamedit alejhi selam.
Sjellja dhe futja e modelit profetik në jetën njerëzore të përditshme do të përjashtonte vetvetiu çdolloj modeli tjetër vulgar, që na ofrohet mediatikisht nga kanalet e ndryshme mediatike.

Diskutimin e gjeni në vijim:

Dorian Balliu Kur lexon kete hadith te lind nje pyetje natyrshem, moralet e larta duhet te kene mangesi atehere?!
Më pëlqen · Përgjigju · 2 · 

Roald Hysa Profetet kane qene te pajisur me morale, Profeti jone erdhi si permbyllje e thirrjes dhe e misionit profetik...
Më pëlqen · Përgjigju · 

Dorian Balliu Pyetja qe me lind mua eshte ne raport me moralin, ndersa ne raport me Profetin jam shume i bindur qe ai ka cekur majen ne kete aspekt, dhe shume krenar qe jam pasues i tij.
Më pëlqen · Përgjigju · 

Dorian Balliu Nese profeti thote do te plotesoj moralet e larta, kjo nuk ka dyshim qe ato e kane nje mangesi, dhe nese kane mangesi edhe pse jane morale te larta atehere cila eshte dhe si plotesohet?
Më pëlqen · Përgjigju · 

Dorian Balliu Tani mendoj qe eshte me e qarte pyetja ime. Hajde vella Roald jep kontributin tend ne komentin e ketij hadithi madheshtor qe na servire sot, Allahu ta shperblefte!
Më pëlqen · Përgjigju · 

Roald Hysa Allahu te shperblefte per mendimin e mire qe ke per mua vlla i nderuar
Më pëlqen · Përgjigju · 

Roald Hysa modestisht po pergjigjem, se juve ju kemi nga hoxhallaret tone te dashur, problemi qe shohim te vetja dhe te vllezerit tone eshte se ne ia kerkojme me ngulm tjetrit moralin dhe per vete ndoshta nuk jemi ne terezi, kjo ishte e para,
ndersa e dyta vlla i dashur eshte, se ne duhet patjeter te marrim nga nje moral te Profetit tone te dashur dhe ta zbatojme me sa fuqi qe kemi... 
sa per komente ndaj ketij hadithi madheshtor, ju mund te na percillni ne ditet ne vijim qofte ndonje nga edebet e shumta te larta te Profetit tone te dashur, qofte ndonje koment nga te paret tone, per te na e bere me te qarte ndonje leshim qe mund ti kem bere une

Më pëlqen · Përgjigju · 1 · 

Dorian Balliu Nje nga komentet me te bukura qe kam degjuar ndonjehere lidhur me kete hadith. Moralet e larta do te jene te mangeta derisa te vihen ne sherbim te nje qellimi fisnik, madhor, sic eshte qellimi per hater te Zotit. Persa kohe qe ato nuk i sherbejne ketij qellimi do te mbeten te mangeta edhe pse konsiderohen morale te larta. Prandaj u dergova une, qe ti plotesoj ato: -tha Profeti Muhamed -aljehi selam-.
Mjaftojne disa shembuj konkrete nga jeta e perditshme per ta kuptuar me mire filozofine e ketij hadithi. Kryetari i Bashkise puth doren e nje nene te moshuar, sigurisht qe kjo eshte nje veper shume e mire, qe faktikisht percjell mesazhin e nje morali te larte te kryetarit te bashkise, por qe eshte i manget, i paplotesuar derisa te jete per hater te Zotit dhe jo per perfitime te tjera, sic ndodh tek ne gjate fushates elektorale. Shume njerez sillen xhentelmene per arsye te pozites shoqerore qe kane, pra se ja do detyra, ata konsiderohen te moralshem, duken te moralshem, por moralet e tyre jane te mangeta. Allahu i pershkruan keshtu profetet ne Kuran: "Ne ju ushqejme vetem per hater te Allahut, prej jush nuk kerkojme as shperblim dhe as nderime". Me fal per tejzgjatjen, ky hadith meriton me shume diskutim dhe trajtim, por ketu behemi te bezdisshem, ndoshta na jepet mundesia ta trajtojme ne ndonje takim apo simpozium sepse vertete ja vlen.

Nuk e pëlqej · Përgjigju · 1 · 

Roald Hysa Allahu te shperblefte me xhenet, per keto qe me mesove, se me thene te drejten nuk e kuptova mire pyetjen qe me bere me siper, o vlla, do te kujtoj me dua per kete mesim te mire qe sapo më dhé...
Më pëlqen · Përgjigju · 1 · 


Comments

Popular posts from this blog

Legjenda mbi themelimin e Tiranës

Emra Muslimane

Sensi i dashurisë së Lasgush Poradecit