Debati mbi martesat gay dhe realiteti
Debati mbi martesat gay
dhe realiteti
Roald A.
HYSA
Para pak
ditësh deklarimi i Avokatit të Popullit (apo Ombudsman- tetor 2013) shkaktoi një stuhi të tërë
mediatike mbi kërkesën e pritshme prej tij për legalizimin e martesave gay, dhe
ndryshimin e Kodit Shqiptar të Familjes. Me një fjalë goje Totozani hapi kështu
një kapitull të ri në shkatërrimin e mëtejshëm të familjes shqiptare. Normalisht
si fillim u nis një debat mediatik, i cili duhet t’i paraprijë zakonisht këtyre
ndryshimeve themelore. Me nje deklaratë të posaçme Forumi u shpreh se: “Forumi
Musliman i Shqipërisë kundërshton me forcë propozimin e Avokatit të Popullit për
të legalizuar martesat mes njerëzve me të njëjtin seks. Kjo është një përpjekje
e vazhdueshme për të shkatërruar institucionin themelor të shoqërisë, familjen.
Prej mijëvjeçarësh shoqëritë dhe shteti kanë mbrojtur familjen që krijohet nga
martesa mes një burri dhe një gruaje për faktin se vetëm një familje e tillë ka në qendër fëmijët
dhe promovon e mbron marrëdhënien baba-nënë-fëmijë, si mjetin e vetëm natyror për
krijimin dhe vazhdimin e jetës dhe shoqërisë. Forumi Musliman i Shqipërisë beson se askush
nuk ka të drejtën të ripërkufizojë martesën dhe të imponojë një familje
pa baba apo pa nënë për fëmijët.
Martesa është më shumë se një çështje barazie dhe më shumë se një çështje
dashurie.
Kështu më
poshtë do të doja të rendisja disa argumente të tjera që i shërbejnë këtij debati.
Tashmë u bë e qartë se Avokati i Popullit e ka ndërmarrë një nismë të tillë me
të drejtën që ia jep zyra e tij, dhe jo se është ndonjë kërkesë e domosdoshme
nga organizmat ndërkombëtarë. Nga pikëpamja e të drejtës ndërkombëtare Gjykata
Evropiane e të Drejtave të Njeriut në lidhje me martesat e personave të të
njëjtit seks, nuk ka asnjë ndalim apo
lejim të shprehur, në mënyrë të qartë eksplicit. Ajo këtë aspekt e ka lënë
në hapësirën vlerësuese juridike të shteteve anëtare, duke mos e quajtur cenim
të së drejtës për një jetë private të qetë, ose të të drejtës për t’u martuar
moslejimin e martesave GAY për shtetet anëtare. Gjithashtu nuk ka ndonjë sugjerim
apo diçka të posaçme të shprehur në konventa apo marrëveshje të ndryshme me
BE-në për këtë fushë, kështu që edhe ky problem mbetet pa argument. Ndërkaq argumente
për kundër na vijnë nga mënyra e jetesës së kësaj kategorie. Në lidhje me
çiftet homoseksuale dhe dhunën brenda tyre studimet na tregojnë, se në total
çiftet homoseksuale kanë një nivel shumë më të lartë imoraliteti se sa në
çiftet e zakonshme. Për më tepër që studimet na raportojnë se sjelljet e
dhunshme kanë një tendencë në rritje tek çiftet homoseksuale. Këto studime nuk
janë aq befasuese, duke parë atë që patologët e kanë shpallur me kohë për
zakonshmërinë dhe brutalitetin e vrasjeve homoseksuale. Sipas studimeve që kanë
të bëjnë me dhunën dhe çiftet homoseksuale një studim i vonshëm i Qeverisë
Kanadeze mbi çiftet homoseksuale deklaron se “dhuna është dy herë më e
zakonshme ndërmjet çifteve homoseksuale, se sa tek çiftet e rëndomta”. Sipas American
College of Pediatricians, të cilët citojnë studime të ndryshme dhuna brenda çifteve
homoseksuale është dy deri në tre herë më e zakonshme se sa në çiftet e
rëndomta. Kjo mënyrë jetese është një përzgjedhje e tyre dhe për këtë mund të
themi, se Dr.
Dean Hamer, një prej gjeneticienëve më të mëdhenj në botë, aktivist gay dhe
vetë gay thotë në revistën “The science of Desire” nga P. Copeland and D. Hamer
(1994): “Nuk mund të thuhet se ka një gjen gay”. Dr. Dean Hamer, nga
Universiteti i Harvardit, me datën 30.01.1998, ka publikuar qëndrimin e tij se:
“Homoseksualiteti transmetohet me kulturë por jo me gjene, sepse s’ka një gjen
që i bënë njerëzit gay”.
Ndërkaq
këto lloj lidhjesh sjellin sëmundje të ndryshme veneriane, si dhe është një nga
shkaktaret kryesore të HIV-AIDS, dhe kjo na sjell ndërmend thënien e profetit
tonë të dashur Muhamedit alejhi selam: Kur të shfaqet imoraliteti publikisht
prisni sëmundje të reja.
Ndërkaq
dukshëm vërehet një ligjërim imponues pa argumente i atyre që e kanë marrë përsipër
kauzën e martesave gay. Njerëzve iu serviret si diçka e mbaruar dhe vendosen përpara “politikës
së faktit të kryer”, kështu na do Evropa. Por me sa po shihet nga reagimi i
gjerë i popullsisë të moshave të ndryshme, nuk është kjo ajo që kërkojnë ata,
madje e refuzojnë me përbuzje. Ndërkaq Forumi Musliman ka paralajmëruar edhe për
hapa të mëtejshëm, të cilët do të ndërmerren në kohën dhe vendin e duhur.
Comments
Post a Comment