Vendlindja dhe rinia e Muhamedit alejhi selam
Vendlindja dhe rinia e Muhamedit alejhi selam
Profeti a.s. u lind ne vitin 571 (sipas kalendarit
diellor) në fisin kurejsh (i cili shquhej për fisnikëri te të gjithë arabët),
në Mekë (e cila
konsiderohej edhe në atë kohë kryeqyteti fetar i të gjithë Gadishullit Arabik).
Arabët kryenin Haxhin në Mekë dhe vinin rreth e rrotull Qabes, e cila ishte
ndërtuar prej profetit Ibrahim a.s. dhe biri të tij profetit Ismail a.s. Allahu
xh.sh e lartësoftë emrin e tyre.
Profeti a.s. mbeti jetim. Babai i tij vdiq para se ai
të lindte dhe nëna e tij vdiq kur ai ishte 6 vjeç. Gjyshi i tij Abdul Mutalibi
u kujdes për të dhe kur vdiq, xhaxhai i tij Ebu Talibi u kujdes më pas për të.
Fisi i tij dhe fiset e tjera adhuronin idhuj të bërë prej guri, druri dhe madje
disa prej ari. Disa nga këto idhuj ishin vendosur rreth Qabes. Njerëzit besonin
se këto idhuj mund të shmangnin të nxehtin ose të shtonin dobitë.
Pofeti a.s ishte i besueshëm tek njerëzit dhe shumë i
ndershëm. Ai nuk dinte kurrë të sillej pabesisht, apo të gënjente, ose të
mashtronte. Ai njihej mes njerëzve si “El-Emin-i Besueshmi”. Njerëzit i besonin
atij gjërat e tyre me vlerë kur donin të udhëtonin. Ai gjithashtu njihej si “i
Drejti”, sepse kurrë nuk thoshte gënjeshtra. Ai ishte i sjellshëm, fjalëmirë
dhe kënaqej teksa i ndihmonte njerëzit. Njerëzit e tij e donin dhe e
respektonin sepse ai kishte mënyra të bukura sjelljeje.
Allahu i Madhëruar thotë:
“Vërtet, ti je në një shkallë të lartë të moralit!” (Sure Kalem, 68: 4).
Tomas Karlajl ka shkruar në librin e tij “Heroes,
Hero-Worship and the Heroic in History”:
Që në moshë të re ai ishte shquar si një njeri i
mençur dhe i matur. Shokët e tij e quanin “Besniku” si njeri i së vërtetës dhe
besnik, i vërtetë në ato që bënte, në ato që fliste dhe në ato që mendonte. Ata
vërenin se gjithmonë me botëkuptimin e tij do të thoshte diçka. Një njeri disi
fjalëpakë në të folur, i heshtur kur nuk kishte gjë për të thënë, por i
drejtpërdrejtë, i zgjuar e i sinqertë kur fliste, gjithmonë hidhte dritë mbi
një çështje. Kjo është mënyra e vetme më e mirë, e vlefshme në të folur. Gjatë
jetës ne e shohim atë që është konsideruar si një njeri tërësisht i
qëndrueshëm, vëllazëror e i çiltër. Ai kishte një karakter serioz e të
sinqertë: i perzemërt, i shoqërueshëm, madje edhe shakatar dhe me një të qeshur të bukur në fytyrën e
tij. Ka njerëz qe e qeshura e tyre është e pavërtetë si çdo gjë mbi ta, të
cilët nuk mund të qeshin.
Një njeri spontan, i përkushtuar, por edhe i drejtë, i
mbushur me temperament të vrullshëm plot shkëlqim e dritë, i mprehtë, edhe pse
i pashkolluar. Përfitues nga jeta atje në thellësitë e shkretëtirës.
Profeti a.s. pëlqente të veçohej në shpellën e Hirasë
përpara se ai të ngarkohej me misionin e Profetit. Ai do te rrinte atje për
shumë netë me radhë.
Profeti a.s nuk i praktikonte mashtrimet, nuk përdorte
pije dehëse dhe nuk përulej kurrë para ndonjë statuje apo idhulli, ose të bënte
ndonjë betim prej tyre, ose t’u ofronte atyre ndonjë send. Ai ishte bariu i një
tufe delesh, të cilat i përkisnin popullit të tij. Profeti a.s ka thënë:
“Çdo Profet i zgjedhur prej Allahut xh.sh. ka qenë
bari i një tufe delesh. Shokët e tij e pyetën atë: “Edhe ti, o i Dërguari i
Allahut xh.sh.” Ai u përgjigj: “Po edhe unë kujdesesha për një tufë delesh, që
i përkiste popullit të Mekes.” (Buhariu nr. 2143).
Kur Profeti a.s. arriti moshën 40-vjeçare atij iu
zbrit shpallja hyjnore. Ai gjendej në shpellën Hira. Nëna e besimtarëve Aishja
ka thënë:
Shenjat e parat që iu shpallën të Dërguarit të Allahut
a.s kur ai gjendej ne shpellën Hira në Mekë ishin ëndrrat e bukura, sa herë ai
do të shihte një ëndërr, ajo do t’i bëhej e vërtetë dhe e qartë si drita e
agimit. Më vonë i Dërguari i Allahut xh.sh. ndjeu dëshirën të rrinte vetëm për
të medituar. Ai kalonte një kohë të gjatë, ditë dhe net për të përmbushur këtë
qëllim në Shpellë, përpara se te kthehej pranë familjes së tij. Ai do të merrte
një furnizim të vogël me ushqim për udhëtimin e tij. Kur kthehej te
bashkëshortja e tij Hatixhja, ai do të merrte një sasi të freskët ushqimi dhe
do të kthehej sërish tek e njëjta shpellë për të vazhduar meditimin e tij.
Comments
Post a Comment